D
d
D
d
D

06 mars 2010

Min B-Day!

I morse blev jag väkt av mami och papi vid halv åtta snåret. (min söta mamma säger att man ska bli väkt tidigt då det är ens födelsedag. det är bara så)

Jag fick frukost på sängen och en stor kopp kaffe. Ett gigantiskt rosa paket kom de in bärandes på medan de sjöng 'vi gratulerar' och även ett litet paket med rosor på pappret. I det stora paketet fanns det den finaste jordgloben! Ja! NU är jag ägare av den finaste jordgloben i världen nog någonsin! Underbart. Och till den fick jag en kamera blixt som låg i det lilla paketet. Den kamerablixten jag önskat mig t.om! Mina föräldrar är finast i världen och i mitt gratulationskort låg det två biobiljetter. Jippie! Alice I Underlandet-suget sitter fortfarande i magen så det blir nog ett av besöken.

Nu stundar lite mys framför Vasaloppet på tv.n och senare i dag tårta, kalas med vänner och glace au four. Jag älskar det här livet just nu.
Sen, en liten sak. Sist jag vägde mig stod vågen på 74.5. Ja, och det var i december. I dag vägde jag mig. 69,5 Hejhej! :) och allt jag gjort är att börja röra på mig mer och äta mer knäckebröd än annat strunt. yeahyeah.

Mycket kvar, mycket i min kalender idag
Många vänner kvar
25 bor i första hand och har jättekul men borde ta mig ut
Lyckliga mig (lyckliga mig) många bryr sig om lilla jag
Jag vill höra någon säga mig (säga mig)
Att imorrn blir en ännu bättre dag
Oooh

Som i en gammal sång (gammal sång)
Som *spelar* på min vinylspelare
Vill höra samma sång (samma sång)
Där allt blir ännu bättre imorrn

Lördagkväll sitter ensam på en öde perrong
Nynnar samma sång
Minus sju
Röker fyra cigaretter i rad alla ljud gör mig glad
Lyckliga mig (lyckliga mig) för många bryr sig om lilla jag
Orkar vänta länge på (stackars mig)
Att imorn blir en ännu bättre dag
Oooh
Som i en gammal sång (gammal sång)
*Spelar* på min vinylspelare
Vill höra samma sång (samma sång)
Där allt blir ännu bättre imorrn

Det är bara repetition repetition repetition, jämt
Oh ohhh
För jag gör inget ting i flera dagar
Flummar somnar om och vaknar medan alla andra går till *sängs*

Det är bara repetition repetition repetition, jämt
Oh ohhh

Som i en gammal sång där allt blir bättre där allt oooh
Jag hör en gammal sång som spelar på min vinylspelare
Det är bara samma sång (samma sång) där allt blir ännu bättre imorrn
Ooh ooh


(MIN REMIX) originalet av veronica maggio hittar ni här

Inga kommentarer: